Friday, January 11, 2008

Sai FEEL~~~2



The content:

2 ppl spaming comment:

yog said...

Sai~u must be careful from now on..u'll kena kicked by the 3 couples here anytime..LOL~

Kanasai said...

当狗仔队就是我的专长,如果有一天我不想当engineer的话,我可以去TVBS周刊当狗仔记者,搞不好还会一炮而红!!!

妈咪,我找到我的第二专长了!!!

想偷拍谁活揭发谁的私下秘密,请拨:016-8062119 。请大家多多"滋此"。

Wuakakakakakaka~~~